klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Monday, December 19, 2011

selamat tinggal duka :') ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ assalamualaikum... ♥ ♥ ♥

**betol kate kate mereka...
berdoa lah dengan keikhlasan hati&kamu pasti akan merasa nikmat..
sembahyang lah kamu dengan khusyuk&kamu akan merasa lebih tenang..
jadikanlah tempat mengadu kamu hanya kepada DIA kerana DIA adalah tempat terbaik :)**

**biarkan lah mereka bahagia..cari la kebahagiaan kamu kerana kamu pasti akan mendapatkan kebahagiaan yg same jika hati mu penuh dgn keikhlasan :)**

**bile kite da happy dgn org yg kite syg,jgn lupe ingat kan diri yang die x mustahil akan menyakiti kite lagi #pesanBUATdirisendiri# ♥ ♥ ♥**

**keikhlasan berdoa diakhiri dengan........... ♥ ♥ ♥**

## walaupon awal nya aku terlalu meronta dengan kesakitan hati yang diberikan..
menagis tatkala aku bersendirian di dalam bilik..
menangis tatkala aku di atas mimbar MU..
tapi aku tahu..disetiap airmata yang aku keluarkan...
KAU mengira dan KAU takkan sia sia kan..:)

aku bersyukur tatkala die yang aku sayang dapat membuka matanya..
membuka hati untuk menilai kebenaran..
tetapi..aku juga harus beringat..
kesakitan yang aku alami mungkin akan hadir kembali...

hanya kepadaMU aku meminta&memohon..
aku menyayangi dirinya YA RAB..
tetapi jika KAU takdirkan die bukan untuk ku,akan aku cuba mencari keikhlasan di hati :)
jika die bukan untukku,jauhkanlah aku dari sifat dendam :) ##

**tuntunlah aku ya RAB..untuk aku mendapat kebahagiaan yang halal di sisi mu :')**
♥ ♥ ♥selamat tinggal duka ku..selamat datang lagi kebahagiaan♥ ♥ ♥

2 comments: