klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Monday, December 5, 2011

Doa ku



1-ya ALLAH...berilah hambamu ini keikhlasan hati..

**saat aku diuji,aku menangis sedangkan ujian itu aku yang minta..

2-ya ALLAH beri aku kesabaran yang kuat..

**dan saat itu,aku memberontak tidak tahan dengan ujianmu..sedangkan aku yang memohon kepadamu...

3-ya ALLAH...bahagiakanlah orang2 disekeliling ku kerna aku ingin melihat senyuman mereka...

**tetapi aku menangis ketika orang yang aku sayang bahagia di samping insan lain :'(

4-ya ALLAH..beri aku kekuatan untuk aku mengharungi hidup ini..

**tetapi..aq selalu mengeluh..YA RAB...ampuni hambamu ini...

5-Beri lah aku jodoh yang boleh membawa aku ke jalan mu ya ALLAH..

**tetapi di saat seseorang yg KAU kirim untuk ku,aku menolak kerana aku menyintai org lain ketika itu...


**ya RAB..daif nye aku kerana aku menentang semua yang KAU berikan...betapa hinanya aku di kala aku menolak semua yang KAU tunjukkan..aku bahagia disaat orang yang aku sayang menyakitiku..dan hanya kepada MU tempat aku meluah..Ya RAB..inilah kekuatan atas doa yang ku pinta..dan inilah keikhlasan yang aku harus lakukan..Ya RAB..sesungguhnya aku amat bersyukur di atas limpah kurnia yang KAU berikan..walau hati ini sekarang sakit..tapi ku tahu,besar hikmah yang KAU akan berikan nanti..SYUKRAN..**

2 comments:

  1. A'kum....
    Kita sebenarnya telah ingat apa yg telah kita miliki skrg ini adalah yg terbaik untuk kita...tapi sebenarnya...tuhan ingin memberikan yg lebih lagi terbaik untuk setiap umatnya..jadi kita sentiasalah beringat. (azlinaruzsyam pimm)

    ReplyDelete
  2. Inginkah kamu aku menintakan sebuah kisah cinta sebenar...disaat seorang lelaki dan perempuan duduk berdua-duaan ditempat sunyi...lelaki mula mendengar bisikan nafsu yang datang...bisikan pertama...peganglah tangannya kerna dia takkan marah...bisikan kedua...peganglah pinggangnya,tentu dia suka...bisikan terakhir pun datang...cium dan sentuhlah keindahanya,kerna dia pasti merelakan...lalu wanita pun membalasnya,tapi dengan bicara indah...abang...disaat kau menyentuh tanganku,memeluk pinggangku dan ingin mencium lantas menyentuhku,apa yang kau rasa apabila aku menolak semua kemahuanmu...aku rasa sangat-sangat bersyukur,kerna aku menjaga dirimu...dan menghalang keinginanmu...kerna aku hampir-hampir tertewas...aku silap membawamu kesini...walaupun kau menuruti keinginiku berada disini dan tahu niatku...kau tidak membentakku dengan kasar malahan kau menasihatiku dengan kelembutan...kepercayaanmu terhadapku begitu tinggi,walaupun aku hampir-hampir menjatuhkan maruahku... (azlinaruzsyam pimm)

    ReplyDelete