klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Tuesday, December 6, 2011

OMBAK RINDU memukau..

Assalamualaikum...

 hari : isnin
tarikh : 05/12/2011
jam : 10.00p.m
cerita : OMBAK RINDU
tempat : KSL JB


cik terharu ngan jalan cerite ni..tapi tak tau kenape cik tak boleh nangis..memang cik akui cerite ni sedih..tapi cik tak nangis macam kawan cik si ena tu..amboi die nangis..macam die yang pegang watak izzah tu..sakan betol die nangis..kan main lagi ek ko! hehehehe..maybe sebab cik da tau jalan cerite movie ni,cik da bace novel die..da lame kot novel ni..cik tengok pon sebab AARON AZIZ..*gedikgedikgedik!!!*


*cik sangat terharu time ni..kat sini la mule yang izzah sayang kan harris kot..harris pon da mule cair ngan izzah..tak tau kenape,rase sedih part ni..tapi tak bole nangis..izzah gadis yang dikutip oleh harris..dan harris la yang 'rasmikan' dara izzah..so touching !


*part ni yang aku tak bole ikhlas !!! hahahahha..jeles oke!!
si harris ni..pantang tengok izzah seksi..nyampah i..harris pon cakap kat izzah time ni "mulai saat ini,hari ini,kau adalah milik aku sepenuh nya"..so sweet u dear..hehehe..


*part ni sensitip..cik pon takut time ni..time ni harris marah izzah..die ingat izzah ngandung..bukan harris jek fikir macam tu,aku pon same..adoiiiii..hehehhehe...rupenye izzah piyod..si izzah ni trauma orang jerit2 sebab pakcik die dulu suke dera die..kot la ek...


*izzah..kuat kan cinta awak kat harris..sanggup buat ape saje walaupon hati awak terluka sebenarnye..betol kate mila..awak bukan redho,kalau redho harris kahwin dengan die,awak takkan sedih..tu pasrah name nye..tapi cinta harris untuk awak pon sangat kuat..kalau betol lah masih ade lelaki macam harris untuk zaman sekarang..untung lah siape yang dapat tu...:)


*ye..sebagai perempuan mesti sedih bile dapat tau yang suami kite sayang rupenye dah ade isteri lain..cik tak salah kan mila..kalau lah harris bagitau mila dari awal lagi die sebenarnye da kahwin,mila takkan sakit ati kot macam ni..tapi mila seorang yang kuat..die lepaskan orang yang die sayang demi kebahagiaan orang yang die sayang..sungguh besar cinta mila..:')


***tu jela yang cik bole cerite..cik bagi 4bintang untuk movie ni..cik tak nangis tengok movie ni cume cik terharu dengan harris..harris nangis...auwwwww...hehehehehe**

wassalam..




1 comment:

  1. Saya pulak,itu hari bawa kawan pompuan saya tengok cite ni....mula saya tak nak,tapi dia desak2 nak tengok juga.Last...dia yg khusuk tengok cite tu...saya...saya pulak baik punya tidur disebelah..bila balik...sudahnya...pompuan saya jadi tukang cerita semula,tentang cite tadi camna kesudahannya...hehehe (Azlinaruzsyam Pimm)

    ReplyDelete