klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Thursday, December 15, 2011

bile RABU...


 


bile RABU...
mule la aku menunggu seseorang...
yang jauh dari mate..
yang jauh dari hati..

bile RABU...
kenapelah hati sayu...
menunggu macam orang bodoh..
menunggu macam orang gile..

bile RABU..
bukak pintu malam malam...
bukak lampu bilik..
dengan harapan die datang..

bile RABU...
banyak nye pengharapan yang di bina..
sehingga lupe..
betape hati terluka kerana menunggu..

ade ape dengan hari RABU...
tolong akal,tolang hati..
biarkan RABU pergi dengan indah..
jangan berduka di hari RABU..

maaf RABU kerana aku sering bersedih di hari mu..
aku berjanji akan lalui harimu dengan senyuman :) :) :)
aku janji akan aku ubah hari mu dengan senyuman kini..
bukan lagi tangisan rindu akan dirinya :')

No comments:

Post a Comment