klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Tuesday, November 29, 2011

tidak CINTA...



cinta..
tidak aku pinta kau dibalas...
cukup kau beri ku senyuman..
kerna kau bahagia sekarang..

beri aku masa untuk..
aku tinggalkan semua...
semua tentang kita..

berat aku melangkah...
tapi percayalah..
aku berjalan dengan keikhlasan..
kerana aku ingin melihat kau tersenyum..

hati ini..
ya..aku diluka..
walau diluka..
aku hanya ingin lihat kau bahagia..

aku hanya sandaran..
mungkin ini perasaan ku..
ya ini yang ku rasakan saat ini..
kerana kau telah bahagia..

aku bahagia melihat kau tersenyum..
ikhlas...walaupon aku tidak tahu...
apa penghujung cerita kita..
aku ikhlas biar kau pergi..

kerana mungkin kau lebih bahagia...
dan aku disini...
menjadi tak berdaya..
wahai cinta..bersabarlah..

sekali lagi..
aku tidak ingin kau dibalas..
atau terluka dikemudian hari...
kerana aku ingin lihat kau terus tersenyum...

ya RAB..
beri dia kebahagian..
keikhlasan hidup..
tanpa dendam dihati nya..

ya RAB..
tuntun lah aq..
berilah aku keikhlasan..
untuk aku jalani semua...

amin...

No comments:

Post a Comment