klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Wednesday, November 23, 2011

jodoh KU

rase nak menangis saat die.....
aku terleka dgn......
ini kah insan yang aku sayang...
sanggupnye hati bebuat begitu...

sungguh hinakah orang yang aku syg...
hingga die berbuat begitu.....
hati pilu mendengar suara.......
sungguh dalam.....sungguh sakit...

inikah keputusan...
inilah jalan...mungkin...
tolong mate jgn menilai kali ini..
hatiku tolong lah kau menjadi kuat...
untuk aku terus bangun...

aku kuat...aku yakin..aku bisa......
sakitnya aku kali ini...
tidak aku meminta kekayaan..
tapi cukup dengan hormat kepada org yg aku sayang...

inilah akhir cerita...
bukan aku tak sudi..
tapi aku sudah lelah..
andai engkau milikku...
sungguh...hati ini ikhlas...
tetapi jika tidak...............

sayang ku di luka...
aku cuba tersenyum ketika aku di coba kali ini...
andai kau berubah...
ikhlaskan lah hatimu untuk semua keadaan...
aku selalu berdoa untuk keikhlasan mu..
tetapi aku sering diuji dengan......
aku tewas dgn doa keikhlasanku sendiri...


pergiku tanpa kata kata..
semoga engkau kuat dan aku menjadi semakin tabah..
ya RAB...aku perlukan kekuatan untuk aku terus dgn keikhlasan :')


No comments:

Post a Comment