klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Thursday, November 10, 2011

bagilah manje sikit...

assalamualaikum pembuka kata..


kehidupan kite..
perjalanan hidup kite..
betol betol mencabar...
mesti kawal PERASAAN..NAFSU..SEMUA..

walaupon kadang kadang mulut sesedap ati berkate,,
tapi percayelah...
kadang kadang ianya tak seirama dengan hati..huh!

aku ikhlas!
mulut berkate..tapi mungkin ke hati juga begitu?

aku tak marah..tak ape!!
tapi dalam hati..tolong la..aku perlukan belaian sekarang!

aku paham kau bizi,so takpelah..buat keje kau!
dlm ati da jerit2,aku perlukan perhatian..berilah walau itu sikit jek.

kau kan penat,tido la!
aku punye hati nak kau faham,aku rindu kau!

aku ade belikan kau kek,tapi kau kan penat,tido jela.
hati aku nak kau paham,datang sekejap jumpe dan hargai kek tu..

betol ke aku tak kisah??
takkan la aku nak bagitau terang terang yang aku tak kisah?
tolong paham sendiri la..

aku bersabar kerana aku sayang!aku rindu kau!kenape susah sangat nak bagitau yang aku rindukan kau..
bagilah aku manje sikit..tak banyak..rindunyer :(
sayang sayang,sayang sayang sayang,sayang sayang sayang??bodohnye! 

harapkan si dia selalu sabar hadapi dan lalui liku liku hidup ni dengan sabar dan tabah..jangan ade dendam dalam hati kamu..
walau pedih..as selalu sokong kamu..walau ape pon jadi..jiwang!!jiwang!!jiwang!!

siape yang terlebih lebih kasih sayang??sampai kasih sayang tu dah tumpah tumpah..share la dengan cik..cik nak pungut pungut kasih sayang tu..

wassalam..

No comments:

Post a Comment