klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Tuesday, February 21, 2012

♥ terime kasih BFF ♥


  assalamualaikum

belum habis rase nye bahang ulangtahun cik..terimekasih sekali lagi kepade yang mendoakan kebahagiaan cik.. kebahagiaan itu adalah dengan aku melihat senyuman dari orang2 yang aku sayang..percayalah..walau sepahit mane aku harus menelan,sesuatu yang indah bagi aku adalah senyuman orang2 di sekeliling ku :)

ayat berjiwa2..ingin cik ceritekan tentang semalam (20.2.2012)
telefon berdering....
"sory..sory sangat sebab tak jadi la kuar" kedengaran suara bff ku di hujung talian..
"oke tak pela..aku anta mak aku jek ea" aku menjawab dengan nada yg sopan
"eh jap2..aku tanye yang lain k..jap tau" sekali lagi bff ku berkata
"oke2"

tidak la cik terlalu berharap..sebab cik memang nak hantar mak cik keluar jap..so kalau tak jadi keluar pon,cik leh keluar dengan mak..lagipon bff cik ni,kadang lau janji mcm k*******g jugak la..so mcm da tak kisah lau tak jadi..sebab da biase..cik pon memang da biase rase mcm ni...

sekali lagi hanphone berbunyi...

"alamak..tak jadi la..betol2 tak jadi..sorry ea" bff yg lain call
"oke2 tak ape..aku anta mak aku jekla"nada ku lemah..mungkin sebab org yang aku syg jauh..

tibe2 cik dengar honnnnnn !!!!
damn!penipu punye bff..gua dala tak prepair lagi..tak pakai baju,tak mekap bagai ! 
sweet la konon dieorang ni..huh ! padan muke..da kena tunggu aku siap2..

destinasi tak tau nak gi mane..semua bawak encik yayang masing2..aku?aku jadi nyamuk..moody la aku..hahaha..jeles oke..tapi takpela..aku ade ape kan..encik yayang ade kat luar negare..
beli makanan kat di'sayam stulang..tapau oke..sebab tuanag alfiyati pakai seluar track jek..malu die kate..then..nak makan kat danga bay la konon..tapi tak de tempat pulak..lastly cari port kat pantai lido..oke..ade story best..

nak makan tak ade tikar !
tapi..
"aku ade alas meja!"allfiyati cakap
semua happy la..makan tepi jalan oke..malu la semua nak amek alas meja plastik colour merah alfiyati tu..aish..!


betol..sweet kek..teruja sebenarnye bff ngan ape yang korang buat..cume aku tak tahu nak tunjuk macamane :')


terime kasih jugak bff..da buat aku rase terharu and tak rase sunyi..aku hargai :)


 my bff


potong kek ! 


 macam comel kan pandang camera?bahahahahaha 



inilah alfiyati..itu tunang die..sweet kan?bulan 6 ni dieorang jadi husband wife..so sweet..bertelagah..berbeza pendapat itu hal yang biase..dan mungkin akan lebih mengeratkan kasih sayang :) 

 yeah!!ini pulak jamila&tunang..baru bertunang..semoge kasih syg bertambah kuat oke..aku selalu dengar orang ckp,bertunang ni dugaan die lain..jalani dengan rasa sabar kerna sayang!



ni pulak sakinah&pasangan die..comel tak pasangan ni?comel kan?kina baru beli cermin mate jename poney..ape ek?itu pon nak bagitahu ke? kadang2 kite hidup selalu keliru dengan pendirian yang kite cipta sendiri..tapi,percayalah..kekeliruan tu lah yang mengajar kite kebenaran :)


 si comel ini adalah saye !!! yeah..comel+gedik tak?ini lah saye..tiade peneman..sebab tu mood saye down semalam sampai hari ini..mencipta kebahagiaan haruslah ikhlas dari hati tanpa ada perasaan ingin di balas..di mana keikhlasan dan kesabaran itu kini?aku pon tak tahu..perasaan itu semakin hilang sekarang :')


 suap kek untuk cik..terime kasih :)


my opismate..my carmate..my bff..my ape lagi tak tau la..


makanan habis..laku..lapar..sedap!!!

tiada madah atau ayat yang boleh aku gambarkan utk korang yang sudi buat ni utk aku..
aku hargai..yang mampu aku katekan "TERIMEKASIHBFF"

SEMOGE KALIAN BAHAGIA DAN SELALU IKHLAS :)




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ WASSALAM ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


No comments:

Post a Comment