klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Monday, February 20, 2012

selamat ulang tahun 23 ♥

assalamualaikum
selamat ulang tahun kepade diri cik :)
19 february 1989 bersamaan 18tahun    23 tahun  pade 2012 ini
terime kasih kepade mereka yang wish betday cik same ade melalui FB, SMS or CALL ..
kadang kala,kite tidak perlukan ape2 dan tipulah jika kite tidak mahu ape2  di hari ulangtahun kite..
sebenarnye,percayalah dengan mengingati tanpa memberi sebarang hadiah,sebenarnye mengingati itu adalah sgt berharge..tiade kaitan dengan siape2 sebab cik happy ade orang call cik dan mengingati ulangtahun cik..sungguh,terharu..*jiwang!*
tiade yang istimewa di hari ulangtahun cik ayat sedeh nye kecuali dapat bernafas di bumi ALLAH dan melihat orang2 yang cik sayang tersenyum :) dan menerima ucapan dari sahabat2 ..mendoakan kebahagiaan..i'ALLAH.. 


kek ini kakak cik yang belikan..sedap..seriusly,memang sedap... terime kasih sis..sebab macamane pon adik mu marah kat kamu atas sebab2 tertentu,kamu tetap ingin menghargai adikmu ini di hari ulangtahun :') i love u sis 


malam cik bukak adiah dari kawan cik...jap ea...


from my bestie..i love u..tempat cik menangis,ketawe..marah..semua kat die..

jeng jeng jeng...


sehelai baju..
percaye tak?awalnye cik tak berkenan baju die bagi ni..tapi da try...
cik rase selesa sgt..sedap jek pakai..thankz ena :)


tak cukup ngan baju..die bagi cik ni..ucapan yang die tulis sendiri..
ena kate "aku tak pernah buat macam ni kat orang..kau org pertame"
sweet kan?kalah encik yayang aku..



ena..aku tau..kau mest bace ni nanti kan?
aku..terharu sebenarnye kau buat semua ni utk aku..cume aku tak tahu nak luah macamane..
cukup jela kau tahu yang kau tu,bermakne sekali dalam hidup aku !

next hadiah daripade amoi tempat kerja cik 


frame mickey mouse..yeahhhh..da bole la cuci gambar lepas ni..thanxz miss ng !

hurm..ade something yang cik dapat dan wat cik rase terharu sangat..
nak tahu???


surat daripade anak saudara cik..
dieorang tulis "selamat harijadi bibik(makcik)"
cik tahu,mak dieorang yang pegang tangan dieorang utk tulis utk cik..
cik hargai sangat..thanxz ayang2 kuh..i love you all so much..permata hati ku..


 my lovely


hurm..terime kasih utk yang meberi..si penerima sangat menghargai..
adikku dan encik yayang beri something yang same..
tak pe lah encik yayang..walau pon awak selalu bizi..dan tiada di sisi as di hari yang as anggap spesial,tapi as hargai sangat masa yang awak beri as 18.2.2012..
segale karenah as,awak penuhi..
thanxz encik yayang....

doa untuk diriku :

semoge aku semakin menjadi hamba untuk NYA.
semoge aku menjadi anak yang patuh kepade ibu bapaku..
semoge aku semakin matang.
semoge aku menjadi seseorang..
semoge aku dapat membahagiakan orang disekelilingku..
semoge aku dapat jodoh&cepat kahwin. 





bole tahan gatal aku ni..hahaha.... 



wassalam





No comments:

Post a Comment