klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Wednesday, June 13, 2012

GERBANG PERKAHWINAN SI CINTA :)



ASSALAMUALAIKUM :)


kumpang di palu..
pengantin baru..
duduk bersanding..menjeling2...
menjeling2 ku bertentang..
mata kita saling memandang...* apo ea ni?*

hekhek..
malam berinai si cinta..meriah sangat..
al maklum,first wedding utk family die..
dan antare kami berempat,die yg pertame..
so kena la layan die betol2 macam RATU :')



cantik kan? yaya ya..tak boleh di nafikan,..
pic ni cik copy dari sini KLIK SINI


antare kami,die lah yang kahwin dulu..so special kite layan die :")
yeah!!! al da jadi bini orang..duduk rapat2,jangan renggang2...




kate encik photographer tu,kami ni wanita jelita..haha..
baju kami cantik kan? ok bai..saje nak tayang bajy yang banyak sungguh dugaan nak buat ni..


jadilah isteri yang sentiase ikhlas melayan karenah suami mu :') dalam ape jua keadaan..keutamaan mu kini adalah suami mu :) kami mendoakan kebahagiaan kalian :')


untuk encik suami al : tolonglah jage permaisuri mu ini..buat kamu,kami dan keluarganya :')
sayangi dia seikhlas hati mu :') semoge kamu dapat menjaga sahabat ku ini sehingga ke syurga..amin amin amin ya RAB :)



Abang cameraman sibuk amek pic pengantin dan kami pulak sibuk dengan videoklip 3SUARE..
ape ape pon..alhamdulillah semua berjalan dengan lancar :") syukur alhamdulillah..


yang ini jugak kamu2 perlu lihat kerana yang ini juga sangat gedik untuk bergambar..doakan lah cik supaya dapat berjumpa dengan tulang rusuk yang dicari2 :P

 purple itu indah kan?oke tak ade kaitan kan?doakan kebahagiaan sahabatku ya kalian semua :))
dan juga kebahagiaan kami..KAMI? ok bai..tiada maksud.. :)


Ade beberape pic lagi..insyaALLAH cik masukkan lagi yek

WASSALAM





2 comments:

  1. jempol deah aku suka picnya jadi pinh=gin nikah heheheh

    ReplyDelete