klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Wednesday, May 16, 2012

TERLAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR..
TERLAJAK KATE..BINASE KOT KAN?? 








*kalau ade siape2 yg betol syg ngan aq,senang jek sekarang..hah,gi jumpe mak bpk aq..masuk minang..abis citer*


-konon nye da tak nak sakit ati..tapi semua jadi lain..nak cancel ape yg di cakap,semua dah tak boleh..gatal sgt nak cakap macam tu..dah kena padah..padan muke aq.. !!! huh

-maafkan as andai as salah pilih..dah pening as..
as da tak tau nak buat  ape..
bak kate awak..berserah jek..sbb awak pon tak bole buat ape2 da..
as tak nak sakitkan ati awak,sbb awak baik..
tak layak hati awak disakiti..
as nak jage ati semua,tapi as dah tak mampu..
as dah kalah dah.-

2 comments:

  1. salam kenal ya
    jika berkenan follow balik ya
    makasih

    ReplyDelete
  2. Sudah follow your blog..tq k :)

    ReplyDelete