klik la iklan iklan yang menarik ni :)

Followers

Thursday, March 8, 2012

SELAMAT HARI WANITA ♥♥♥♥♥♥

assalamualaikum..

selamat hari wanita kepada semua yang berjantina wanita :)
semoge kita menjadi wanita terhebat bagi orang2 di sekeliling kite :) amin insyaALLAH..
ade bayak yang cik ingin kongsikan tentang hati cik,,
perasaan cik saat ini..tapi tak pela..

kenape cik suke memendam sekarang ni ek?cik tak tahu kenape and ade ape dengan cik sekarang..
malam ni,,sunyi..

bukak facebook cik..cik suke bace page LELAKI SOLEH IDAMAN WANITA.. 
seronok page ni,,menghargai perasaan kite,mengajar secare lembut dengan care yang tegas..
malam ni cik suke bace something dari page ni..dan cik ade wat ayat die beserta dgn pic :)



entah kenape,,cik rase tersentuh sangat dengan kate2 dalam pic ni :')
 
"Aku BELAJAR jatuh cinta, belajar jatuh cinta dengan DIRI SENDIRI..dahulu aku sering membenci diri MELIHAT cermin, sehingga aku tidak sedar ada cermin di dalam HATI..pantulan cermin hatiku kepada Penciptaku..aku belajar jatuh cinta lagi, kepada perkara yang aku TIDAK SUKA..rupanya itulah yang aku akan jatuh cinta, perkara yang membawaku LEBIH DEKAT dengan Penciptaku.....

Dan apabila jatuh cinta pada seorang INSAN, saat yang tidak dapat ku elakkan..dari KEJAUHAN, di hadapannya..aku MALU UNTUK MENDEKATI, aku MALU UNTUK MEMANDANG..tetapi di hadapan PENCIPTAKU, aku terang-terangan MEMINTA DIRINYA..kerana mengingatinya membawa INGATANKU pada Penciptaku, mungkin aku harus belajar jatuh cinta lagi..♥♥"
 
 
~✿>> Sama-sama kita BERDOA :

Ya Allah, ketika aku melakukan KESALAHAN kepada orang lain, anugerahkanlah aku KEKUATAN untuk MEMINTA KEMAAFAN..manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanlah aku KEKUATAN MEMBERI KEMAAFAN..♥♥
 
 **aku memaafkan dia yang membuat hatiku sedikit terguris,,dengan aku mendoakan dia sentiaa dalam lindungan MU ya RAB :) aku cuba tersenyum walau sepahit mana,ku telan dan cube menelan dengan hati yang ikhlas,,insyaALLAH :')**
 **lelaki,,hargai wanita disebelah mu..doakan kebahagiaan mereka :) lindungi mereka dengan hati yang ikhlas :) dengan penuh rasa cinta dan sayang kerna cinta mu kepada DIA :') **
WASSALAM..

No comments:

Post a Comment